PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Kirják Henrik (Gyirmót FC Győr)

Az osztálytársát a szekrénybe, a Budafokot viszont a szívébe zárta a sérüléséből lassan, de biztosan visszatérő élvonalbeli újonc fiatal hátvédje

2021. október 19. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Kirják Henrik, az NB I-ben szereplő újonc Gyirmót FC Győr játékosa.

kirjak_henrik.jpgSzolnokon kezdtem el focizni a Szanda Focisuliban, ami Szolnok külvárosi részén van, ahol mi is laktunk és szerencsére pont az óvodám és az iskolám mellett volt, úgyhogy amikor csak szerettem volna, mentem focizni. Ezután eligazoltam a Szolnoki MÁV-hoz, ahol – egy kis Vasas Kubala Akadémiás egy év kivételével – hat esztendőt töltöttem. Amikor elvégeztem a nyolcadik osztályt, akkor a Győri ETO akadémiájára kerültem, ott két évet töltöttem el, ezután a szombathelyi akadémián még egyet, és utána jött egy fordulópont, amikor a Budafoki MTE NB II-es csapatához tudtam kerülni Csizmadia Csaba és Vankó Imre segítségével. Három és fél esztendőt töltöttem el a Promontor utcában és sikerült is az NB I-be való feljutás, ami nagyon nagy öröm volt számomra, de nem kaptam elég játéklehetőséget, ezért Gyirmótra igazoltam és itt is fel tudtunk jutni az élvonalba. Sajnos egy sérvműtétem volt, azóta úgymond próbálok visszajönni a régi formámba. Remélem, minél hamarabb sikerül, a jövőben pedig szeretnék minél több NB I-es vagy NB II-es meccsen pályára lépni!

KIRJÁK HENRIK pályafutása a kezdetektől napjainkig

KÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Perec. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Az egyik osztálytársamat bezártam a szekrénybe, de csak kis időre. | Első futballélményem | A Szanda Focisulival az első tornán, amire elmentem, megnyertük. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Barátságos, segítőkész. | Legrosszabb szokásom | Nem mindig vagyok pontos. | Étel, amit imádok | Rakott krumpli, carbonara. | Film, amit többször láttam | Üvegtigris. | Zene, amit általában hallgatok | Rilés összes száma. | Hobbim | Horgászat. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Debrecen–Gyirmót vagy a Puskás Akadémia–Budafok. | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Gyirmót–Ajka meccsen győztes gólt lőttem. | Mérkőzés előtti rituálém | Cipőt mosok és masszíroztatok. | Sérülés, amit elfelejtenék | Sérvműtét. | Barát a futballban | Szabó Levente, Hegedűs János. | Az öltözőben mellettem ül | Lázár Patrik. | Cél a mostani szezonban | Bennmaradás. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Kupagyőzelem és egy NB I-es bajnoki cím.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5216727230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása