PONYVALEGÉNY

IFIÚJSÁG. Akivel a sportoldalt fellapozzuk: WERLE ZALÁN, a REAC Sportiskola SE labdarúgója

A jó kondíció mindennek az alapja: „Leginkább a támadózónában érzem magam a legjobban, de ugyanolyan erővel megyek vissza akár a saját kapumig védekezni”

2024. január 19. - Horváth M. Attila

ifiujsag_alap.jpgUgyan az 1957 és 1989 között megjelent népszerű hetilapot természetesen nem poroljuk le, ám a csapatsportágak fiatal reménységeit bemutató, 2024. január 5-én induló, Ifiújság címet viselő rovatunkban mégiscsak a magyar ifjúságé lesz a főszerep. Ezúttal Werle Zalán, az országos U19-es kiemelt bajnokságban és a BLSZ Ifjúsági U19-es pontvadászat 1. csoportjában szereplő REAC Sportiskola SE labdarúgója vállalkozott arra, hogy feleljen a nem is mindig könnyű kérdésekre, felvetésekre, aki az ősszel az NB III Észak-Keleti csoportjában újoncként helyet kapó Rákospalotai EAC-ban a felnőttek között debütált. 

werle_zalan.jpg SZÁMOS VÁLASZ  Ahány évesen kezdtem a sportkarrieremet: 4-5 évesen kezdtem el focizni, mellette több évig atletizáltam és úsztam. • Ahányadik helyre várom az utánpótlás-csapatomat a szezon végén: Ha nagyon reális akarok lenni, együttesemet a középmezőnyben látom. • Ahány év múlva stabilan felnőtt bajnokságban játszanék: 3 éven belül már szeretnék stabil tag lenni, minél magasabb osztályban. • Szerencseszámom: Apukám mindig is a 13-as mezt viselte, így tudtam, hogy nekem is ezt a számot kell viselnem. (Werle Tiborról, a REAC és a BKV Előre korábbi remek NB I-B-s labdarúgójáról van szó – a szerző)

werle_zalan_portre_reac.jpg EZ MEG AZ, ITT ÉS OTT  A pálya ezen részén érzem jól magam: Leginkább a támadózónában érzem magam a legjobban, de ugyanolyan erővel megyek vissza akár a saját kapumig védekezni. • Posztom legjobbja a világon: Phil Foden. • Akire felnézek a felnőtt csapat tagjai közül: A társulat minden játékosát ki tudnám emelni. • Amelyik külföldi bajnokságot figyelemmel követem: A spanyol La Ligát és az angol Premier Ligát nagy érdeklődéssel követem. • Álomgárda, amelyben szívesen játszanék: Mindig is a Real Madridban akartam játszani, még ha ez igen nagy álom is, de hát álmok nélkül nem lehetnek céljaink. • Civil foglalkozás, ami érdekel: Nagyon sok foglalkozás, nem tudnék kiemelni egyet sem.

 FEJLETTSÉGI SZINT  Erősségem a pályán: Kapura törés, szélről beadás, helyzetkialakítás, csapattársak beindítása, helyzetbe hozása. • Amiben a játéktéren előre kell lépnem: Úgy gondolom, egy játékos sem lehet tökéletes, mindig van hová fejlődni minden téren.  • Tantárgy, amiből a legjobb vagyok: Jelenleg környezetvédelmet tanulok, minden tantárgy új, és nem olyan, mint egy átlagos gimiben, így minden tantárgy érdekes és izgalmas. • Tantárgy, amit csak visszafogottan kedvelek: –

werle_zalan_2.jpg VÁLASZTÁSI ÉRV  Cristiano Ronaldo vagy Lionel Messi? Cristiano Ronaldo, mivel számomra sokkal nagyobb értékkel bír az a kemény munka, amit ő beletett ebbe a sportba, hogy a legjobb legyen. • Kutya vagy macska? Kutyát és macskát is egyaránt tartottunk otthon, így mindkettő. • Múzeum vagy színház? Egy színházi előadást nem tudnék végigülni, így inkább a múzeumot választom. • Mozifilm vagy sorozat? Szeretem a filmeket, viszont a sorozatok sokkal több ideig lekötnek, amikor szabadidőm van. • Főzelék vagy pörkölt? Inkább a főzeléket választanám, az ízvilág miatt. • Tea vagy gyümölcslé? Gyümölcslé, de csak is a friss gyümölcsből készített. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2618307455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása