PONYVALEGÉNY

IFIÚJSÁG. Akivel a sportoldalt fellapozzuk: SZAUER GERGŐ, a Paksi FC labdarúgója

„Centerként érzem magam a legjobban, de a pálya szélén is szeretek játszani”

2024. január 18. - Horváth M. Attila

ifiujsag_alap.jpgUgyan az 1957 és 1989 között megjelent népszerű hetilapot természetesen nem poroljuk le, ám a csapatsportágak fiatal reménységeit bemutató, 2024. január 5-én induló, Ifiújság címet viselő rovatunkban mégiscsak a magyar ifjúságé lesz a főszerep. Ezúttal Szauer Gergő, az országos U19-es kiemelt bajnokságban szereplő és 11 bajnoki után 3 ponttal a tabella 12. helyén álló Paksi FC labdarúgója vállalkozott arra, hogy feleljen a nem is mindig könnyű kérdésekre, felvetésekre. 

szauer_gergo_pfc.jpg SZÁMOS VÁLASZ  Ahány évesen kezdtem a sportkarrieremet: 4 évesen kezdtem, Bölcskén. • Ahányadik helyre várom az utánpótlás-csapatomat a szezon végén: Nyilván a bajnoki cím lenne a cél, de reálisan az 5. helyet mondanám. • Ahány év múlva stabilan felnőtt bajnokságban játszanék: 1-2 éven belül. • Szerencseszámom: 14  

 EZ MEG AZ, ITT ÉS OTT  A pálya ezen részén érzem jól magam: Centerként érzem magam a legjobban, de a pálya szélén is szeretek játszani. • Posztom legjobbja a világon: Cristiano Ronaldo. • Akire felnézek a felnőtt csapat tagjai közül: Könyves Norbert, Böde Dániel. • Amelyik külföldi bajnokságot figyelemmel követem: Az angolt, a spanyolt és a németet szoktam nézni. • Álomgárda, amelyben szívesen játszanék: A válogatottság az elsőszámú álmom, míg külföldi csapatok közül a Real Madrid. • Civil foglalkozás, ami érdekel: Szívesen lennék egyéni vállalkozó, saját céget alapítanék.  

 FEJLETTSÉGI SZINT  Erősségem a pályán: A fejjátékomat mondanám, és a védekezésből is szeretem kivenni a részem. • Amiben a játéktéren előre kell lépnem: Sok mindenben kell még fejlődnöm, nem vagyok még kész játékos. • Tantárgy, amiből a legjobb vagyok: Történelem. • Tantárgy, amit csak visszafogottan kedvelek: Irodalom.  

 VÁLASZTÁSI ÉRV  Cristiano Ronaldo vagy Lionel Messi? Mindig is Ronaldo játékát kedveltem jobban. • Kutya vagy macska? Kutya. • Múzeum vagy színház? Színház. • Mozifilm vagy sorozat? Mozifilm. • Főzelék vagy pörkölt? Pörkölt. • Tea vagy gyümölcslé? A gyümölcslevet jobban szeretem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6018306355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása