PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Jóna Bence (ZTE II.)

A zalaegerszegiek 19 éves hátvédje egy hete szerezte meg első NB III-as gólját

2023. március 25. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Jóna Bence, az NB III Nyugati csoportjában a 27. forduló előtt 29 ponttal a tabella 14. helyén álló Zalaegerszegi TE FC II. játékosa.

jona_bence_foto_ztefchu.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Óra. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Iskolai csínytevésekből több is van. (nevet) | Első futballélményem | Teskándon kezdtem el focizni hétévesen, majd nem sokkal később átigazoltam a ZTE-be. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Maximalista vagyok. | Legrosszabb szokásom | Sokszor előfordul, hogy feledékeny vagyok. (nevet) | Étel, amit imádok | Rántott vagy natúr csirke rizzsel. | Film, amit többször láttam | Életrevalók, Másnaposok. | Zene, amit általában hallgatok | Pop és rap. | Hobbim | Tenisz. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | 2019-ben egy U16-os bajnoki a Vidi ellen, amikor rengeteg szerelés mellett nagyon jól játszottam és egy hatalmas gólt is sikerült szereznem gyengébbik lábbal, 20-25 méterről. (2019. május 4-én a II. osztályú U16-os bajnokság 26. fordulójában a hazai pályán futballozó ZTE Akadémia 0–0-s félidő után úgy nyert 2–1-re, hogy a találkozó első találatát a 48. percben Jóna Bence lőtte – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az előbb említett, illetve az első NB III-as találatom a Mór ellen. (Utóbbi találkozóra alig egy hete, 2023. március 19-én az NB III Nyugati csoport 26. fordulójában került sor, amikor a télen Gosztonyi Andrással erősítő újonc Mór otthonában 1–1-es félidőt követően úgy nyert 3–1-re a ZTE II., hogy a 67. percben az állást 1–2-re alakítva Jóna Bence vette be Meszlényi Ábel hálóját – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Zenehallgatás. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nem volt komolyabb, remélem, a továbbiakban is elkerülöm. | Barát a futballban | Sok barátot szereztem a foci által. | Az öltözőben mellettem ül | Bedő Roland. | Cél a mostani szezonban | Minél több mérkőzésen pályára lépni az NB III-ban, illetve jó teljesítményt nyújtani. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Minél magasabb szinten játszani, amiért mindent meg fogok tenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9118079914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása