Újabb midibuszt állított forgalomba a Budapesti Közlekedési Központ: az elmúlt napokban a tömegközlekedési járatokat igénybe vevők azonban tapasztalhatták, hogy ez a jármű más, mint a többi.
Ha megetted azt a vacakot és végre kihúzod a telefonod, mehetünk, feltéve, hogy addigra a 27-es is fel van töltve.
Műanyag kaja, elektromos töltés. Kész szerencse, hogy nem elektromos töltésű íztelen eleség... A fenti idézet elhangozhatna a nyáron vírusmentes kiülős résszel kibővített gyorsétterem előtt, aminek köszönhetően olajfolt legfeljebb a fél perc alatt kész sült krumpli után maradhatott volna, mert ez a 27-es nem berreg, nem pöfög, nem zakatol és nem rázkódik – csak halad.
A BYD K7 típusú környezetbarát járgányt közel két hétig, augusztus 9. és 22. között tesztelhették nem csupán a közlekedési társaság szakemberei, hanem az utasok is. A bliccelők ráadásul duplán jól jártak, ugyanis ezt a járatot térítésmentesen lehetett igénybe venni. A magunk részéről amondók vagyunk, kár, hogy (legalábbis egyelőre) nincs belőle több. A BKK utóbbi időben megfogyatkozó pénztárait és kültéri automatáit előszeretettel kerülők is ugyanezen a véleményen vannak – csak éppen más okból...
A BYD K7 SZÁMOKBAN • 5 viszonylaton találkozhattak az utasok a BYD K7-tel, mivel a 15-ös, a 16-os, a 27-es, a 102-es és a 158-as vonalán is közlekedett • 8.7 méter hosszúságú a midibusz • 22 utas foglalhat helyet kényelmesen • 150 kilométert is megtehet a midibusz egyetlen töltéssel